HR-studentermedhjælper til Leadr Recruitment
Vil du have et studiejob i en dynamisk virksomhed, hvor du får ansvar og mulighed for at udvikle dine kompetencer? Leadr Recruitment søger en engageret og serviceminded studentermedhjælper, der kan understøtte vores daglige administration, projektkoordinering og HR-relaterede opgaver.
Om os
Leadr Recruitment specialiserer sig i at finde og rekruttere de rette profiler til specialist- og ledelsesstillinger og kombinerer brancheindsigt med et skarpt fokus på kvalitet og resultater.
Vi er en virksomhed bygget på værdier med stærke relationer, ærlighed, kvalitet og en kompromisløs tilgang til at gøre en mærkbar forskel for vores kunder.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
- Administrativ understøttelse og koordinering af rekrutteringsforløb, herunder samtaler, tests og feedback.
- Outbound kontakt til nøje udvalgte kandidater.
- Koordinering med kunder og kandidater.
- Strukturering af data.
- Ad hoc administrative opgaver.
Vi forventer, at du:
- Er i gang med en videregående uddannelse, fx cand.negot, cand.merc, cand.it eller lignende.
- Kommunikerer serviceminded og professionelt særligt på skrift.
- Er serviceminded og trives med at have kontakt med mange mennesker både på skrift og i telefon.
- Har mulighed for korte, hyppige arbejdstimer, fx dagligt eller hver anden dag, så vi sammen holder opgaverne flydende.
- Er selvkørende og trives med at arbejde selvstændigt.
- Har en struktureret tilgang til opgaver og øje for detaljer.
- Har flair for IT og hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer.
Vi tilbyder:
- Et fleksibelt studiejob med mulighed for at tilpasse arbejdstiden efter dit studie, herunder også hjemmearbejde.
- En uformel og dynamisk arbejdsplads med gode udviklingsmuligheder.
- Mulighed for at få praktisk erfaring inden for HR, administration og rekruttering.
- Arbejdstid på ca. 8 timer ugentligt med mulighed for flere timer afhængig af kompetencer.
Vi ser frem til at høre fra dig!